Rotsne

Vi skal til valg – Tak Camre

In Politik on maj 13, 2009 at 9:42 am

Jeg skrev følgende indlæg i dag på BT’s debatforum:

Så kom vi igen på forsiderne rundt omkring og jeg blev opmærksom på at vi faktisk skal stemme om kort tid – om hele to ting!

Camre: Nye EU-lande ikke så kvikke (Link til TV2)

Et eller andet sted så kan man stille sig tvivlende overfor udtalelserne om de slaviske folk i virkeligheden ikke er helt op på mærkerne. Jeg mener at det kom op og vende under det forrige forsøg på at samle Europa i 30’erne og 40’erne, hvor at vi faktisk havde lige så lidt indflydelse på processen som vi har i dag med EU.

Derfor har dette valg ikke befolkningens bevågenhed og det er nemt at frygte at et mindretal faktisk kunne sammensætte vores folkevalgte til dette forum fordi at så mange bliver hjemme. Og det er faktisk et reelt spørgsmål om det overhovedet har en effekt at have folk dernede, når interne regler forbyder vores repræsentanter at fremsætte forslag – en viden som ikke er offentlig kendt.

Men derfor skal Camre have tak for at bringe parlamentet på offentlighedens tunger, noget som alle de andre kandidater uden sidestykke har fejlet med. Jeg overvejer at stemme på ham uanset om vi ikke deler meninger på grund af hans intense indsats.

Hvad mener I?

Det startede en lang debat. Efterfølgende blev der startet en debattråd mere med et mere primitivt sprog:

DF-Europaparlamentariker en tåbe (Link til BT’s debat).

Hvor mange tråde kommer vi op på?

  1. Mener din blog stinker, og ingen gider læse dit bullshit. Derfor du ikke sr comments på din ækle blog

  2. Han er en af de bedste vi kunne have sendt derned. Jeg bekymrer mig meget over vores tilstedeværelse i denne fælleseuropæiske kaffeklub, nu hvor at han stopper

Skriv et svar

When far from home

When you are not home, you are not you

Uddannelse til ingenting

om mit liv efter uddannelse og inden jeg forhåbentlig snart kan stoppe med at arbejde igen

Jack1993's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Sex and Other Four Letter Words...

Stories and Essays seeking Truth through Controversy

Missing TTI Victims Teens

Victimized Teens missing as result of the Troubled Teens Industry

Henrik Hansen's blog

Henrik Hansen's blog on everything and everybody

Søren Hansens blog

It's my life.

Jens Sørensens blog - tanker fra et eksil

Studerende og bitter i en afkrog fjernt fra civilisationen

Little Wordlings

Poetry, Science and other Wordlings

Ude er godt men hjemme er bedst

En side for dem som overvejer at leve og studere i udlandet

birthe1951

Birthe født i 1951 - om mit liv og mine holdninger

Bentes hjemmeblog's Blog

Lidt om vores families liv

Today a child died

Just another WordPress.com weblog

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

